محکستان

سایت تفریحی

محکستان

سایت تفریحی

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی حامد همایون خواننده پاپ ایرانی + عکس حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون خواننده پاپ ایرانی + عکس حامد همایون

عکس خوانندگان : در این پست از محکستان قصد داریم برای شما دوستان عکس حامد همایون و بیوگرافی حامد همایون رو بزاریم ک امیدوارم این خواننده رو بهتر از قدیم بشناسید

عکس حامد همایون,حامد همایون,عکس جدید حامد همایون,عکس حامد همایون,بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایرانی که به تازگی به شهرت فراوانی رسیده است قبلا با نام حامد محمودزاده فعالیت داشته و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد. وی به تازگی اثار زیبایی را در محیط وب از خود عرضه کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده.

همایون با نام جدید خود فقط هشت قطعه را تا به امروز ارائه داده است که شامل نام های به چشمات قسم ، چتر خیس ، مهردم شهر(عیدانه) ، بارون که زد ، شیدایی ، آه نکش ، هیهات و الکل نگاه می باشد . شیدایی جدیدترین کار حامد همایون است که ارائه شده. از این خواننده متاسفانه هیچ بیوگرافی در دسترس نیست و اطلاعات کمی از خود ارائه کرده است. وی هیچ آلبومی تا به امروز از خود ارائه نداده است.

عکس حامد همایون,حامد همایون,عکس جدید حامد همایون,عکس حامد همایون,بیوگرافی حامد همایون

عکس حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

از کودکی با ساز و آواز آشنایی داشتم، ولی از سن دبیرستان به‌صورت جدی کار کردم

سلفژ را پیش آقای میری یاد گرفتم، کم‌کم گیتار دست گرفتم و پیانو زدم و به‌ صورت حرفه‌ ای دوره‌ های آهنگ‌سازی را گذراندم من نوازنده گیتار و پیانو نیستم و اصلا نمی‌ت وان اسم نوازنده حرفه‌ای رویم گذاشت، ولی ملودی‌ هایی ساخته‌ ام که منتشر شده‌ اند

در خانواده‌ ای بزرگ شدم که آنچنان علاقه‌ای به موسیقی نداشتند و بیشتر به دنبال تحصیلات بودند، از بچگی در دورهمی‌ های خانوادگی می‌ خواندم

در دانشگاه به‌ صورت جدی‌ تر، گروهی با بچه‌ ها داشتیم که دست‌ و پاشکسته آهنگ‌ هایی می‌ ساختیم و اجرا می‌ کردیم حتی برای اجراهایمان بلیت هم می‌ فروختیم، آن‌ موقع در دانشگاه به بچه‌ ها سلفژ هم درس می‌ دادم دانشگاه فضای خوبی برای پیشرفت به من می‌ داد

عکس حامد همایون,حامد همایون,عکس جدید حامد همایون,عکس حامد همایون,بیوگرافی حامد همایون

عکس حامد همایون سال 96

بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون : همیشه در مدرسه و دانشگاه شاگرد ممتاز بودم، خانواده‌ ام توقع داشتند دکترایم را بگیرم و استاد دانشگاه شوم؛ اما با اینکه قبول شدم، ولی این کار را نکردم

هم تدریس موسیقی داشتم و هم خودم یاد می‌ گرفتم.

همیشه دنبال تحقیق و یادگرفتن بودم یک‌ بار ١٣ دی‌ وی‌ دی متعلق به دانشگاه برکلی درباره گرمای صدا و آناتومی بدن و تمام چیزهایی که در آواز دنیا منطقی و معقول است را به‌ صورت اینترنتی دریافت و ترجمه کردم

در شیراز یک استودیوی شخصی داشتم که آنجا ضبط می‌کردیم و برای دیگران هم آهنگ‌ سازی می‌کردم که از این طریق امرارمعاش می‌ کردم

*تیتراژ برنامه فرمول یک*

حامد همایون : فکر می‌ کنم تهیه‌ کننده برنامه یا آقای علی ضیاء به آقای رجب‌ پور پیشنهاد کردند

این پیشنهاد به دست من و سامان رسید و ما هم این تیتراژ را بنابر سفارشی که داشتیم و المان‌ هایی که مورد نیاز تهیه‌ کننده بود کار کردیم طبیعتا این قطعه براساس استانداردهای تلویزیون تهیه شده است

در ادامه مطلب ب این بیوگرافی بازیگران هم سر بزنید : عکس بازیگران

عکس حامد همایون,حامد همایون,عکس جدید حامد همایون,عکس حامد همایون,بیوگرافی حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون خواننده پاپ ایرانی + عکس حامد همایون

  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • alireza hasanzade

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی